ЗА ТРЕТА ПОРЕДНА ГОДИНА СТАРТИРА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА КЛАСАЦИЯ „ЛЮБИМИ МАРКИ”
На 23 февруари 2011 г. стартира първият етап на класацията „ЛЮБИМИ МАРКИ”. До 05.03.2011г. (включително) всеки потребител отново ще има възможност да вземе участие в номинирането на марките, които ще продължат участието и в следващия етап на единствената потребителска класация у нас, организирана за трета поредна година от списанието за политика, икономика и мениджмънт BGBusiness REVIEW, подкрепена отново от Българска Стопанска Камара и Германо–Българска индустриално-търговска камара и Висшето училище по застраховане и финанси.
Тя отново ще даде възможност на потребителите да определят марките, които обичат, марките, които биха им лисвали ако изчезнат, защото никой не бива да забравя, че в крайна сметка именно негово величество Потребителят определя победителя от конкурентната борба между различните брандове.
Подбрани са 25 категории, сред които всеки потребител може да посочи любимата си марка за 2010 година. Тази година са добавени и следните четири категории: /Български футболен отбор/, /козметика/, /радио/, /мотоциклети/.
Номинирането и гласуването ще се извършват тук.
В априлския брой на списанията BGBusiness REVIEW и Business Lady ще бъдат публикувани любимите марки на потребителите за 2010 г. във всеки един отрасъл. Ще проследите десетте топ-отрасъла, в които са посочени най-голям брой марки и с най-голям брой гласове, както и номинираните 3 бранда с най-много номинации във всеки от тези отрасли. На специално организирано изложение на ‹любимите марки› през м. март 2011 г. ще бъдат обявени 10-те най-любими марки в България. Марката, спечелила най-много номинации, ще бъде обявена за „Любима марка за 2010 г.” на потребителите у нас.